Alla inlägg under augusti 2010

Av Linnea Theresa Mariah Lindström - 27 augusti 2010 08:15

Hejsan, idag ska vi till BVC med Matheus, han ska få spruta.. Huh har ångest över de, tycker så synd om han...

Just nu sover han så sött i vagnen och vet ingenting om vad som ska hända, tur är väl de! 


  


  

Fan va de blåsa ut, inte kul. Har fan ingen lust att gå ut när de är så.

Idag har jag typ bara tvättat o städat, får se om de händer något roligt sen. 

Är helt slut men känner mig ändå lite rastlös, vill hitta på något roligt även fast inte orken finns ^^ Jag har varit lite irriterad idag, dampat på nästan allt förutom lillprinsen såklart! :)

Han är ju för söt, han ligger just nu i vagnen o sover så sött. <3


  

Älsklingen, älskar dig mest!  

hejjsan bloggen, vaknade ovanligt tidigt i dag, halv sex :P Matheus var ändå vaken väldigt länge igår, som nästan ingenting på dagen. 

Igår träffade ja Mikaela, hon har varit iväg ett tag så de var super kul att få ses igen :)<3

Var även på stan på dagen med Matheus, mamma o mina småsyskon. Handlade kläder till älsklingen och ett par byxor till mig :)


Idag börjar skolan och jag kan säga att jag är lite avis faktiskt, hade fått vara roligt att gå i skolan igen, haha Men nu ska man vara mammaledig ett tag till. Är helt underbart att va mamma. Älskar dig Matheus :)<3



  

Av Linnea Theresa Mariah Lindström - 21 augusti 2010 14:02

Hejhej bloggen, kl har hunnit bli två och jag har inte gjort något vettigt än, är helt seg i dag fan.. Aja igår var jag med Roszika o Filip, vi var hos mig och sen tog en liten promenad på kvällen men kom tyvärr inte så långt för Matheus började gråta så fick ge han mat och försöka få han o sova, lagom jag lyckas så vaknar Neyo och Roszika har fullt upp med han :P Filip drog ner på stan för att träffa en kompis o jag o Rozsika gick med ungarna hem till hennes mamma :)


Lite bilder får i torsdags :)


    


Bilder från igår :)


    

 Älskar dig Matheus :)<3


Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske städa lite? Behövs verkligen kan jag säga haha^^

Nej men nu ska jag göra någe nytta, skriver kanske sen.



Presentation


Hej o välkomna hit! Mitt namn är Linnea o jag är 18 år. Vid 16 års ålder blev jag gravid o den 29 maj 2010 föddes min son Matheus. Här kan ni läsa om mitt liv som ung ensamstående mamma o massa annat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besökare

RSS

Arkiv

Matheus

Annonser


Ovido - Quiz & Flashcards