Alla inlägg under juni 2011

Tillbaka i min andra blogg igen, har lyckats fixa den igen! :D

http://neaahlicious.webblogg.se/

:)

Hejsan bloggen. SItter just nu ute i vall, har precis ätit frukost & nu ska vi fixa oss för ska snart dra in till stan möta upp Mikaela o gå o kolla på studenterna :)


Igår var det super trevligt, Helena, Mathias & Gustav var här ute, blev grillat o massa gottit till efterrätt, jag & miranda sov ute i hennes stuga på gården, sen på morgonen kom pappa in o hämtade MAtheus så jag kunde få sovmorgon, så taack! :D


Skriver mera när jag kommer hem :)

Puss!

Hejsan bloggen, Matheus ligger o sover middag nu o jag skulle ju egentligen med göra det men fastnade i telefonsamtal haha ^^

Så ska göra mig i ordning nu för igen ide att gå o lägga sig när matheus kommer vakna snart..


Ska ner till stan o möta upp Mikaela vid fyra för att vid fem ska vi vara hos Ïda  för hon ska fixa våra naglar:) Hennes blogg, http://idaharju.bloggplatsen.se/!

Godmorgon, tidigt upp idag! Kunde verkligen inte somna igår, men när klockan var tre somnade jag äänntligen! SÅ är verkligen heelt slut nu... Ska lägga mig o sova sen när Matheus sover middag så man får lite mera sömn.

Nu ska jag fixa frukost till mig o lillprinsen, han står här brevid mig o är lite gnällig , hungrig antar jag!

Godkväll alla läsare, kom hem för ett tag sen, först mötte jag upp Mikaela o Tim efter att hon slutat jobba, gick till donken o åt, sen följde vi Tim hem till en kompis, sen en promenad, gick ner till almedalen o kollade sen vidare uppåt, mötta på Amanda ( hon som har tvillingar, blogg här) o hennes kompisar. Sen började klockan bli mycket så vi gick hemåt.


Nu har jag o Matheus busat en stund så ska ge han välling så han ska sova för natten o så ska jag passa på att lägga mig snart också för är helt slut nu efter den härliga promenaden så det blir att sova skönt inatt :)



Väntar på min nya design till min blogg (neaahlicious.webblogg.se),

så kommer bara skriva här fram till dess, så ni vet!

Sen tillbaka som valigt igen :)


Min desing som jag har nu har krånglat jätte mycket plus att det har varit fel på blogg.se så allt var jätte skumt med allt, skit surt.

O jag orkar inte vänta bara, gillar att skriva så därför passade jag på att komma hit :)



So you know :D

aah så skönt, Matheus sov middag nu så passade på att sova lite själv, vi somnade vid tpy halv ela o vaknade nu vid halv ett :D två timmar, så det var nice!

Nu ska jag fixa lite lunch till oss sen gå till affären, måste handla lite persoliga saker ^^,

Miranda ligger ännu o soverså ska få liv i henne nu så man kan sitta i soffan :P

nejjj nu är vi hungriga, maaaaaat!

Puss på er ;)




Ska lägga upp mera videor med Matheus snart :)

Presentation


Hej o välkomna hit! Mitt namn är Linnea o jag är 18 år. Vid 16 års ålder blev jag gravid o den 29 maj 2010 föddes min son Matheus. Här kan ni läsa om mitt liv som ung ensamstående mamma o massa annat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besökare

RSS

Arkiv

Matheus

Annonser


Skapa flashcards