Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

Rubrik saknas

Ja då har man äntligen fått mat i magen, så nu är det nästan mat koma haha ^^

Funderar på om man ska ta sig en kvälls promenad så man sover gott inatt, hmm får se hur det blir med det :)

Matheus har sett trassel nu en stund & han älskat verkigen den filmen. går knappt att få kontakt med han haha, så sött! :)


Miss you soo...   

 
 
alexanda

alexanda

2 juni 2011 19:16

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

http://vadfanskajagheta.se

 
Baraa

Baraa

2 juni 2011 22:03

En mycket välgjord blogg.

http://person.bloggplatsen.se

 
ida harju

ida harju

2 juni 2011 22:11

vilken tid ungefär på lördag kväll, skriv sms ist?
0700904105

http://www.idaharju.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Tillbaka i min andra blogg igen, har lyckats fixa den igen! :D http://neaahlicious.webblogg.se/ ...

:)

Hejsan bloggen. SItter just nu ute i vall, har precis ätit frukost & nu ska vi fixa oss för ska snart dra in till stan möta upp Mikaela o gå o kolla på studenterna :)   Igår var det super trevligt, Helena, Mathias & Gustav var här ute, blev grill...

Hejsan bloggen, Matheus ligger o sover middag nu o jag skulle ju egentligen med göra det men fastnade i telefonsamtal haha ^^ Så ska göra mig i ordning nu för igen ide att gå o lägga sig när matheus kommer vakna snart..   Ska ner till stan o mö...

Godmorgon, tidigt upp idag! Kunde verkligen inte somna igår, men när klockan var tre somnade jag äänntligen! SÅ är verkligen heelt slut nu... Ska lägga mig o sova sen när Matheus sover middag så man får lite mera sömn. Nu ska jag fixa frukost till ...

Godkväll alla läsare, kom hem för ett tag sen, först mötte jag upp Mikaela o Tim efter att hon slutat jobba, gick till donken o åt, sen följde vi Tim hem till en kompis, sen en promenad, gick ner till almedalen o kollade sen vidare uppåt, mötta på Am...

Presentation


Hej o välkomna hit! Mitt namn är Linnea o jag är 18 år. Vid 16 års ålder blev jag gravid o den 29 maj 2010 föddes min son Matheus. Här kan ni läsa om mitt liv som ung ensamstående mamma o massa annat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besökare

RSS

Arkiv

Matheus

Annonser


Skapa flashcards