Alla inlägg den 23 maj 2010

Jag har så tråkigt, ingen aning om vad jag ska göra. Är egentligen helt slut för att hitta på något o har alldeles för ont för att gå iväg någonstans.. Hm, kanske ska ta o sova? :P Nja, kommer nog inte gå så bra, ungen är så vild i magen o sparkar jätte mycket när jag lägger mig ner, o värkarna är hemska, så sova då går inte så speciellt bra då nej... :/ 


I morgon är jag i vecka 39, så de är inte länge kvar nej. Tycker att lill skiten kan ta o komma ut nu, har ju nästan försökt med allt för att få igång de, men nej han vill inte. Ja han kommer väl när han känner sig redo antar jag. Synd bara att de ska ta sån tid. 

:)

Ja då har man varit nere i Almedalen o sett på alla studenter som ska på bal.

Såg Josefina, hon var ju super söt i sin klänning! :) 


  


Josefina o hennes pojkvän Oskar :)


  


Idag är de söndag o de är bal för alla som ska ta studenten. Tyvärr så är de tråkigt väder ute men hoppas att de blir bättre till senare. Jag o familjen tänkte åka ner till Almedalen o kolla för Josefina ska ta studenten i år, då vill man ju gärna ner o se hur fin hon är i sin klänning :P 

Hoppas jag orkar ta mig ner dit bara, har haft så jävla ont i natt, värkar hit o dit. Inte kul! Vill ha ut han nu så jag slipper dehär.. 

Senare ikväll ska vi kanske bort till Josefina o dom och grilla, men får se vad som händer :)

Hejjsan bloggen! 

Hade inte tid att skriva igår, hade fullt upp. Miranda konfirmerade ju sig så vi hade främmande. När familjen åkte till kyrkan på morgonen stannade jag hemma, hade så ont så orkade tyvärr inte hänga med.

Men vi åt god fika o Miranda fick massa presenter. 



   


  


Senare på kvällen kom Mikaela hit o vi satt inne hos Mathias o Helena på deras baksida o fikade. Lite senare kom Kitte o Eva förbi. Blev lite smörgåstårta o annanaspaj :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej o välkomna hit! Mitt namn är Linnea o jag är 18 år. Vid 16 års ålder blev jag gravid o den 29 maj 2010 föddes min son Matheus. Här kan ni läsa om mitt liv som ung ensamstående mamma o massa annat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besökare

RSS

Arkiv

Matheus

Annonser


Ovido - Quiz & Flashcards