Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Linnea Theresa Mariah Lindström - 7 augusti 2010 11:02

hejjsan, har inte skrivit sen i torsdags men har inte hänt så mycket ändå,var ju på efterkontroll i torsdags och de gick bra. Allt såg jätte fint ut :)

Kollade även mitt blodtryck med tanke på att jag ännu är ont i huvudet väldigt ofta, och han lätt känna mig yr.

Så ska kolla upp de nu så man kan försöka göra något åt de.


Jag har umgåts med Rozsika  o stoffe o Neyo, dom här dagarna, har även varit med Mikaela igår på dagen, senare på kvällen träffade jag Rebecca :)


Idag är de skit tåkigt väder ute så tänkte faktiskt tvätta o städa lite idag, passa på nu när man ändå inte har någon lust att gå ut :P 


Matheus:

    

Min lilla älskling bara växer och växer för varje dag som går, han får fram massa ljud och ler konstant. Super sött! :)<3

Man börjar verkligen känna att han börjar bli äldre, han äter mera mat o kan klara sig längre mellan måltiderna. Han sover inte lika mycket på dagarna, sover nästan hela nätterna, vill ännu ha mat en gång per natt. 

Nu börjar han tycka om att ligga vaken i vagnen, förut ville han upp i famnen med en gång men nu har jag inte tagit upp han bara för att han gnäller lite.

Så länge man pratar med han så är han nöjd i vagnen :)

Han fixar att sova i sin säng på nätterna om jag lägger han där, men de är ju så mysigt att ha han breve sig :) (får väl börja lägga han i sin säng ändå, annars kommer han väl alltid sova vid mig, haha ^^) 


Presentation


Hej o välkomna hit! Mitt namn är Linnea o jag är 18 år. Vid 16 års ålder blev jag gravid o den 29 maj 2010 föddes min son Matheus. Här kan ni läsa om mitt liv som ung ensamstående mamma o massa annat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besökare

RSS

Arkiv

Matheus

Annonser


Ovido - Quiz & Flashcards