Alla inlägg den 7 juli 2010

Hejjsan svejsan bloggen! Kom hem för en stund sen, har varit iväg med Mikaela. Vi var på väg ner mot strandpromenaden för vi tänkte att de kunde va mysigt att gå där. Men Matheus verkade inte tycka de nej, han har varit orolig under hela färden. Han var så övertrött att han inte visste om han skulle sova eller vara vaken, gick med han i famnen en stund sen när han somnat la jag ner han i vagnen, men då vakande han och jag fick göra om de flera gånger till jag nästan va hemma då lyckades jag få han att somna klokt så nu sover han så sött i vagnen. Han har varit vaken så mycket i dag, mera än var han brukar så beror nog på de. Huh, är inte alltid lätt med småbarn nej, tur att dom är för söta för att bli arga på :P 

Annars i dag har jag varit på melonen, badade lite och sen solade jag. Jag blev lite brunare iaf haha ^^ får se om jag får tid att dra dit i morgon.


Imorgon ska jag på återträff på mamma gruppen borta vid myllan. Får se hur de går, ska bi kul att träffa dom andra som fått barn och höra hur dom har de :) 

Sist jag va där var jag i vecka 30 typ :P var ett tag sen.


Såg precis bilder från när jag var gravid, gud va jag kan sakna magen, var ju jätte mysig även fast de var jobbigt också. Jag blev ju inte så jätte stor,gick upp 11 kilo och tur hade jag som blev av med alla kilo på bb + lite till ^^ 


  

Där var man inte smal nej haha ^^

Sista bilden jag tog innan Matheus ploppade ut. 5 dagar senare var han ute ^^ :P 


Lite bilder på Matheus från idag :)

      


Matheus, du är underbar och älskad. Utan dig vet jag inte var jag skulle göra, du gör mig lyckligare för varje dag som går. Kärleken till dig är enorm. Du är mammas lilla prins :)<33



Hejjsan, hoppas allt är bra med er, själv är jag lite trött men annars mår jag toppen. Matheus ligger just nu och sover så sött i vagnen så ska passa på att äta frukost nu innan han vaknar :)

Igår kväll va Rozsika och Neyo förbi en stund, vi såg film. Madagaskar :D haha Skitbra ju! 

Idag är de så super fint väder ute så känns som att de blir att hänga på melonen hela dagen, hehe :)

Presentation


Hej o välkomna hit! Mitt namn är Linnea o jag är 18 år. Vid 16 års ålder blev jag gravid o den 29 maj 2010 föddes min son Matheus. Här kan ni läsa om mitt liv som ung ensamstående mamma o massa annat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besökare

RSS

Arkiv

Matheus

Annonser


Ovido - Quiz & Flashcards