Alla inlägg den 18 juli 2010

Hejjsan, idag är de mycket bättre väder än vad de var igår. Och ändå har jag ändå inte hittat på något än, får se vad som händer, har ingen ork att dra iväg nu. Matheus ligger just nu och sover så jag passade på att sitta här lite, blir inte lika mycket ensam tid längre, Matheus är vaken mer och mer på dagarna. De är så kul för han blir mer och mer nyfiken på vad som händer runt omkring han, han vill ha koll på allt, sätter man sig ner med han blir han förbannad, man ska helst upp och gå helatiden med han för att han ska vara nöjd, hehe :) 


Fan va jag älskar mamma livet, visst kan de vara jobbigt ibland och man känner att man bara vill dra iväg som man kunde förut, nu är de tusen saker man ska göra innan man går hemifrån, och de kan ta tid innan man kommer iväg.

Men att ha fått Matheus har gjort mitt liv mera värt, jag lever för min son. Han betyder verkligen allt för mig. Han fyller min dag med kärlek o glädje.

Längtar tills vi flyttar till våran egen lägenhet där bara jag och Matheus bor, där vi kan starta våran egen vardag. Den 1 september drar vi! 

Men samtidigt kan jag känna att jag vill bo kvar hemma, att ha så mycket folk runt omkring mig hela tiden, vi är ju lixom sex personer i min familj så de är inte ofta man är själv. Men som sagt, har man skaffat barn ska man inte bo kvar hemma.




Presentation


Hej o välkomna hit! Mitt namn är Linnea o jag är 18 år. Vid 16 års ålder blev jag gravid o den 29 maj 2010 föddes min son Matheus. Här kan ni läsa om mitt liv som ung ensamstående mamma o massa annat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besökare

RSS

Arkiv

Matheus

Annonser


Ovido - Quiz & Flashcards