Alla inlägg den 14 juli 2010

Hejjsan, glömde ju skriva hur de gick på bvc i går, han väger nu 4770g och är 56 lång :) Börjar bli stor kille nu!<33

Idag har jag varit på familjerätten, efter de drog jag bort till Melonen och träffade Roszika o Neyo. Sen kom mamma och dom dit så jag badade lite medans pappa höll koll på Matheus. Och så har jag tvättat idag, tråkigt men måste ju göras.. Nu ligger Matheus och sover så sött i vagnen, han har varit lite gnällig idag med men de är ju som sagt värmens fel tyvärr.. 

Ikväll så får vi se vad som händer, ska kanske träffa Roszika :) 

Hejjsan bloggen, ska passa på att skriva nu när Matheus har somnat, huh vad han har skrikit. Vet inte vad jag ska göra när han blir så. Han har fått värmeutslag på hela kroppen, får hoppas på att de lägger sig snart. Inatt har de väl varit lugnt, han har vaknat flera gånger så inte blivit mycket sömn inatt nej. 


Igår var jag med Roszika o stoffe och deras son Neyo, vi satt på hennes framsida och snackade. Senare på kvällen tog vi en promenad och sen hamnade vi utanför Roszika igen. Då kom även Matheus pappa o farmor ut och snackade lite. Mycket trevligt! 


Idag ska jag på möte och sen vid fem ska jag tvätta så får se om jag hinner med att göra annat :) Skulle kanske träffa Roszika sen också :)


Nej nu måste jag fixa mig innan han vaknar, skriver mera när jag får tid! 

Presentation


Hej o välkomna hit! Mitt namn är Linnea o jag är 18 år. Vid 16 års ålder blev jag gravid o den 29 maj 2010 föddes min son Matheus. Här kan ni läsa om mitt liv som ung ensamstående mamma o massa annat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besökare

RSS

Arkiv

Matheus

Annonser


Ovido - Quiz & Flashcards