Alla inlägg den 9 juli 2010

...

Hej igen! Kom nyss hem, har varit iväg och hämtat mina p-piller sen melonen med Mikaela. Blev inte så lång varit för syster kunde helt plötsligt inte ha hand om söta Matheus... Menmen, får bada en annan dag :) 

De är ju så äckligt varmt ute, har lixom 30 grader i skuggan på baksidan, undrar var de i solen då?  ^^ skit varmt! 

Annars idag ska jag nog bara vara hemma, kanske ska lägga mig på baksidan och sola? ^^ Jaaaa!

Imorgon, eller snarare inatt kommer Matheus pappa till ön också, får se om de går lika bra den här gången :) 


Nu ska jag verkligen skydda mig bra, tur att jag har hjärna nog att skaffa p-piller, innan var jag jätte slarvig. Känner mig inte riktigt redo att blir gravid nu igen, måste fixa med så mycket annat nu så att jag och Matheus får en säker framtid. Jag hoppas på att kunna gå tillbaka till skolan och få en utbildning efter mammaledigheten, annars får man ju inget jobb..

Och nästa gång jag blir gravid vill jag inte gå igenom de själv utan veta att man har den andra där. Men jag vill minst ha två till :D ^^ 


     

:)

hejhej, vaknade för en liten stund sen. Såhär länge har jag inte sovit på, ja sen jag var gravid :P haha Matheus börjar verkligen komma in i rutinerna nu. Han var vaken jätte länge igår, som kanske två timmar på hela dagen. Samma sak dagen innan. Stolt! :D 



Igår var jag ju på mamma gruppen, jag och Rozsika gick dit och de tog tid kan jag säga haha, vi började gå typ halv tre och vid halv fem var vi framme. Ungarna vakande samtidigt och ville ha mat, sen var de blöjbyta. Sen sov dom en stund sen vakande dom igen och då vart dom gnälliga så vi fick bära på dom. Nej huh inte kul! 

När vi kom till mammagruppen träffade vi dom andra som fått barn och dom som ännu är gravida. Fick även super god tårta, mums så gott de va! ^^

Efter att ha varit där ett tag så gick vi till stan för att äta på max, vägen dit gick dock snabbare :P 

Senare på kvällen drog jag och Josefina och hyrde film och köpte godis så blev ganska sen, kom hem vid tolv kanske. Matheus vakande till och ville ha mat sen somnade vi sen vaknade han vid sex i morse och ville mat igen och ett blöjbyte sen somnade vi om och vaknade nu vid tio :P 

Och nu somnade han om igen, vart trött efter maten :P


Idag fårjag se vad som händer, är sugen på att dra till Melonen iaf. Vill badaaa!:D

Presentation


Hej o välkomna hit! Mitt namn är Linnea o jag är 18 år. Vid 16 års ålder blev jag gravid o den 29 maj 2010 föddes min son Matheus. Här kan ni läsa om mitt liv som ung ensamstående mamma o massa annat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besökare

RSS

Arkiv

Matheus

Annonser


Ovido - Quiz & Flashcards