Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Brunett ? Ja tack! :)

Tack för era åsikter om mitt hår, ska jag vara ärlig så har jag ingen aning om varför jag färgade håret blont, kände att jag ville testa något nytt. Och alla verkar tycka att jag passar bäst som brunett. Och jag känner mig lite som en fjortis nu när jag är blond, haha ^^ Fjortismorsan? Nejtack!!!

Men tyvärr så kommer jag få se ut såhär ett tag, är livrädd för att jag ska tappa håret, för de är tydligen vanligt att när man ammar att man tappar hår så måste vänta någon vecka innan jag färgar igen med tanke på att jag har färgat håret två gånger redan. Och bloneringsfärgen är inte de bästa för håret.. 


  


Idag är de lite bättre väder än vad de var igår så får se om man vågar på sig en promenad. Just nu håller jag på att tvätta så måste bli klar med de, och så måste rummet städas, har blivit så slarvig nu för tiden, skäms lite över mig själv.. Huh fy på dig Linnea!! : @

 
 
Lis

Lis

25 juli 2010 17:32

sv: okej, men det låter ju som en bra plan. /lis

http://lisnilsson.blogg.se

 
S T Y L E B Y F R I D A ♥ - en personlig mod

S T Y L E B Y F R I D A ♥ - en personlig mod

25 juli 2010 22:07

Tack så mycket!
Det gör jag också! :)

http://www.stylebyfrida.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Tillbaka i min andra blogg igen, har lyckats fixa den igen! :D http://neaahlicious.webblogg.se/ ...

:)

Hejsan bloggen. SItter just nu ute i vall, har precis ätit frukost & nu ska vi fixa oss för ska snart dra in till stan möta upp Mikaela o gå o kolla på studenterna :)   Igår var det super trevligt, Helena, Mathias & Gustav var här ute, blev grill...

Hejsan bloggen, Matheus ligger o sover middag nu o jag skulle ju egentligen med göra det men fastnade i telefonsamtal haha ^^ Så ska göra mig i ordning nu för igen ide att gå o lägga sig när matheus kommer vakna snart..   Ska ner till stan o mö...

Godmorgon, tidigt upp idag! Kunde verkligen inte somna igår, men när klockan var tre somnade jag äänntligen! SÅ är verkligen heelt slut nu... Ska lägga mig o sova sen när Matheus sover middag så man får lite mera sömn. Nu ska jag fixa frukost till ...

Godkväll alla läsare, kom hem för ett tag sen, först mötte jag upp Mikaela o Tim efter att hon slutat jobba, gick till donken o åt, sen följde vi Tim hem till en kompis, sen en promenad, gick ner till almedalen o kollade sen vidare uppåt, mötta på Am...

Presentation


Hej o välkomna hit! Mitt namn är Linnea o jag är 18 år. Vid 16 års ålder blev jag gravid o den 29 maj 2010 föddes min son Matheus. Här kan ni läsa om mitt liv som ung ensamstående mamma o massa annat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besökare

RSS

Arkiv

Matheus

Annonser


Ovido - Quiz & Flashcards