Alla inlägg under juli 2010

hejhej, ett snabbt inlägg innan Matheus vaknar! 

Kom precis hem, har varit iväg med Mikaela och Roszika på gallberget och grillat, eller, ja grillning blev de ju inte haha, grill fan ville inte som vi ville. Tur att vi köpte med oss rostbiff och potatis sallad. Vi får grilla våra majskolvar någon annan dag :)

Nej nu är Matheus vaken, ska ge han mat! Skriver imorgon om jag har tid :)

God natt! 

Hejjsan bloggen! Hoppas allt är bra med er, med mig är de super bra. 

Blev ingen bvc igår för vart sjuk helt plötsligt, helt sjukt! Så va där idag ist, Matheus väger nu 4300g, sist vägde han 3945g så han har gått upp bra :) 

Idag har jag, Matheus, Mikaela, Roszika, Stoffe och lilla Neyo varit på melonen hela dagen, har ju varit jätte varmt ute. Har svettas som fan så de var skönt att ta ett dopp i vattnet :)

Ikväll ska vi grilla, vet inte vart får se var vi hamnar.

  

Hejjsan bloggen! Ska börja med att gratta min faster som fyller år i dag.

Grattis Mariah, hoppas du får en toppen dag :)

Idag är jag ganska trött, har väl sovit sådär i natt, Matheus har varit lite vaken. 

Sen vid 11 ska vi till BVC och kolla om lillprinsen har växt, sist va han 53 lång och vägde 3945 g får se hur de ser ut i dag. Sen mot eftermiddagen om de blir ännu varmare blir de melonen med Roszika och lilla Neyo.

Nej nu ska jag passa på att fixa mig innan Matheus vaknar, skriver senare :)

Presentation


Hej o välkomna hit! Mitt namn är Linnea o jag är 18 år. Vid 16 års ålder blev jag gravid o den 29 maj 2010 föddes min son Matheus. Här kan ni läsa om mitt liv som ung ensamstående mamma o massa annat.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besökare

RSS

Arkiv

Matheus

Annonser


Ovido - Quiz & Flashcards